0. og 1. Klasse laver skraldemad. Det vil sige, at de laver mad af de varer, som skulle smides ud. Stop madspild 😉 0. og 1. klasse arbejder desuden med de 17 verdensmål. Vi leger, laver drama og har et skralde-band. Her på billeder tryller vi med de madvarer, der ellers skulle være smidt ud i supermarkedet.

0. og 1. Klasse på tur til biblioteket. Vi var på biblioteket og høre om børn i andre lande. Vi hørte om Kina og et kinesisk eventyr om 7 brødre. Det var en rigtig god tur.

3. klasse har om forbrug og produktion. Vi forbereder os på vores virksomhedsbesøg hos Prime Cargo, hvor vi skal tale med dem om, hvordan de forholder sig til emnet.

6. klasse har i fordybelsesugen arbejdet med drama.

4. klasse med trivsel, cooperative learning og matematik.

Og sidst men ikke mindst har vi idag motionsdag, hvor vi er på Mapop-løb og 9. klasse har arrangeret diverse aktiviteter for alle.